johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 november 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 november 2014 23:31

Hej idag vakna jag nio,sen la vid ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen gick jag till ladan,möte, min kille,sen gick vi på öppethus på Filbornaskolan,sen gick vi ner till stan,sen tog en buss till väla,sen gick på väla,sen gick till Max,åt,sen tog bussen hem,sen gick resten av vägen,sen snacka med min mormor,morfar,drack glögg,sen åt vi kvällsmat,sen drack kaffe,sen såg film,sen sa hejdå till dom,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards