johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 november 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 november 2014 23:49

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,sen gick ner,borsta håret,sen gick upp med en kopp kaffe,sen drack mer kaffe,sätt vid ipaden,sen åt lunch,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen åt kvällsmat,sen byta kläder,sen gick till bussen,sen tog vi ettan ner,sen tog åttan upp till Sofiero,sen gick inne på Sofiero,sen gick ner till stranden,sen tog åttan till konserhuset,sen tog ettan,sen gick vi inne på maxi,sen handla min kille,sen gick vi jag gick hem till mig,han till sig,sen såg film,drack julmust,åt godis,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards