johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under december 2012

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:58

 här är theo vår största katt framför dörren. 

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:56

  här är liam igen han lutar sig neråt.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:52

  här sitter liam på bänken lutad neråt.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:49

  här sitter liam på bänken igen

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:41

  här sitter lia vår minsta katt på en bänk.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:31

  här sitter jag på baksidan på en bänk

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 20:21

  hej igen jag var ut och gick med min kille till maxi , panta några burkar och flaskor vi har fler hemma som jag ska panta någon dag då tjänar man pengar på det det är bra att tjäna pengar , sen när jag kom hem från maxi och jag och min kille hade snackat med en annan kompis då åt jag, sen hjälpte jag till att pynta så nu har vi inte bara ljusstakar hemma utan grannar,annat som till hör julen jag älskar julen då får man julklappar , sen fyller man år om en månad , har kommer bilder på katterna ute isnön, mig , sen på mig , julgrannen , sakerna vi pynta ut vi hörs snart igen

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 16:33

  hej idag på morgonen var man först hos tandläkaren och sen hade vi billi ,åt lunch klockan elva , sen hade vi siw då baka vi brownies och mintbakelse jag och gjylsime baka brownies tillsammans , sen tog jag ut kakan,sen hade vi musik , då såg vi ett program som heter så mycket bättre , sen sluta jag , åkte hem för får ej vara med på bollsporten på 2 veckor eller gympan eller bowlingen så nästa år får man vara med på det igen , sen kom jag hem , sätt vid mammas ipad ett tag, sen gick jag ut med vår minsta katt i snön han älskar snön , sen gick jag ut med vår största katt i snön han gillar ej snön lika mycket han ville inne snabbt igen , då fota jag bilder på mig , katterna ni kan få se bilderna sen vi hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards