johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 december 2012

Av johanna Karlsson Maltby - 31 december 2012 12:25

ja mitt 2012 har varit bra som jag aldrig kommer glömma:jag börja 3 ring , jag var på praktik på cafe carizma , jag fick sommarjobb där , sen var vi idanmark,tyskland, sen har jag en kille som jag älskar jättemycket , sen har jag operat käken , sen var jag hemma från skolan en vecka , jobba efter , vi har skruvat som man har fått ett glapp ,fått bra julklappar , jag trivs jättebra på filbornaskolan jag kommer i håg första gången jag börja på filbornasskolan jag sa det var jättenervös men så är det alltid när man börjar på nya skolor men ny hittar man överrällt , jag trivdes på cafe carizma men ska praktisera på 2 nya ställen 2013 vi får se var jag trivs bäst fast jag saknar mina gamla vänner , sen fröknarna men 2013  blir man 20 år tänkt jag har levt i 20 år idag ska vi fira nyår med mormor,morfar jag ska hjälpa , duka,göra det fint har hemma , sen har jag varit i ullared i höstas när jag la på sjukhuset , hade operat käken så fick jag en film av min kille jag fick linaskvällsbok,av mamma fick jag tjuvarnas jul fillmerna jag fick ijulklapp var solsidan, mysteriet på greveholm 1 jag fyller år på lördag då blir jag 20år detta året blev man 19 år men 2013 blir man 20år , efter sommarlovet 2013 börjar man 4 ring sen 2014 tar man studenten jag hoppas jag får jobb då tråkigt att gå hemma då jag hoppas vi ska till gran canira 2013 med det var vår bästa semster vi trivs igran canira men idag kommer det smällas mycket har på dalhem där vi bor vi ska fira nyår med vår mormor,morfar ,det var allt från johanna hejdå 2012-hej2013 gott nytt år alla bloggläsare hälsar johanna

Av johanna Karlsson Maltby - 31 december 2012 12:10

fem händelser som varit bra detta året?

1.att praktisera på cafe carizma

2.att man har fler vänner nu

3.vara med min kille på sommarlovet

4.höstlovet

5.semster

fem händlser som varit sämst detta året?

1.att jag saknar min gamla klass på elinebergskolan

2.har kontakt med dom på facebook

3.ser dom ibland på bussen

4.saknar dom gamla lärarna från elineberg

5.saknar idrottslektiornerna

vad har du lärt dig i år?

att laga janssonfresstelse

blev året som du hade tänkt dig?

ja

vilka kläder har du använt mest?

jeans th-shirt långarmadtröja jacka

vad har du mest lyssnat på för musik?

olika

vad har du tittat på?(film,tv ,serier)

tjuvarnasjul solsidan skilda världar

vilka människor har du hängt med iår?

många



Ovido - Quiz & Flashcards