johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 december 2012

Av johanna Karlsson Maltby - 29 december 2012 16:09

  hej igår var min kille oss mig men när han kom hem tog han tempen , då hade han feber men ändå åkte han ,såg uppvissningen på svea men jag hängde ej med jag såg det genom mitt fönster , jag ducha igår , sen sätt jag vid min ipad,kolla på solsidan säsong 2 på min tv på mitt rum,la mig vid tolv , sen kunde jag ej sova så bra för vår minsta katt lekte med mina medaljer så sov till halv tolv idag, sen tolv åt vi frukost , sen smsa jag med min kille vi tycker det är tråkigt att vi ej kan vara nu ,sen sätt jag vid min ipad,läste bloggar , snacka med vänner på fb , sen sätt jag mig vid mormorsgamladata, la inne bilder på facebook , har ätit pizza till lunch idag vi hade det till kvällsmat igår ,snart ska jag sitta vid min ipad , fortsätta se solsidan säsong 2 på min tv på mitt rum, sen ska vi äta kvällsmat har lekt med katten med en pill idag , nu ska jag sitta vid min ipad,se solsidan säsong 2 kommer ej blogga mer idag vi hörs imorgon sen kanske på måndag beronde på om min kille är frisk då kommer jag se när han smäller men är han ej frisk så kommer jag vara hemma med min mormor,morfar,föräldrar,sysskon kommer äta hemma det var allt från johanna idag ha det bra kram johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards