johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 december 2012

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:39

  här sitter jag och solar i gran canira .

mat

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:37

  sån åt jag i gran canira det var gotrt .

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:35

  här är en kopp med kaffe i det drack jag på semstern.

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:34

  så fint hade städerskan gjort .

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:32

  så såg hotelet ute som vi bodde i .

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:30

  här är jag på hotelet i gran canira.

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2012 14:00

hej den 3 novmber åkte vi till gran canira och kom hem den 10 novmber sen var jag i skolan 3 veckor , sen den 3 december opera jag min käke sen var jag hemma hela den veckan , idag gick jag till skolan vi har gjort jansonsfrestelse i skolan det gick bra med fick hjälp av min lärare har varit en bra dag i skolan idag sluta redan ett något och var hemma halv två något för får ej vara med på gympan på två veckor så blir ej från efter jullovet förlåt om jag ej har bloggat mycket nu men är mycket med min kille jag älskar han mycket han heter emil axelsson vi kan inte vara borta från varandra antingen är vi hemma hos mig eller han eller ut och går jag älskar vintern jag gillar snö ska försöka ta bilder på snön och mig själv ute vi har 2 katter som heter lia , theo . Theo gillar snön och lia med dom vill ut bege två nu kommer har bilder från semstern ska ej skriva mer ha det bra så hörs vi när jag bloggar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards