johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under december 2012

Av johanna Karlsson Maltby - 16 december 2012 21:12

  hej idag vakna jag 10.47 , åt frukost , sen borsta tänder , hår , sen åkte till hööks , kolla men där hitta vi inga vinterskor , sen åkte vi till famillia där handla vi mat men hitta inga skor , sen åkte vi hem , åt jag åt fisk , ris , sen åkte jag , emil till väla där handla jag farmor , farfars julklapp har fixat julklappar till alla förutom min morbror nu men nu ska ni få se lussekatterna jag baka i fredags , sen har jag duchat idag , sen ska vi lägga oss så det var allt från johanna idag vi hörs i morgon hade det bra.

Av johanna Karlsson Maltby - 15 december 2012 21:33

  här är färdiga pepparkakor fina va?

Av johanna Karlsson Maltby - 15 december 2012 14:44

   hej idag vakna jag 09.07 jag vakna , åt frukost , sen åkte vi till mormor , morfar , baka hos mormor,morfar sen kom vår morbror , baka pepparkakor med oss med , pepparkaks hus sen åt vi grönkålssoppa , sen dekorera vi pepparkakpepparkakorna , husen , sen åt vi macka , julskina , köttbullar, sill, drack te sen snacka vi lite , sen åkte vi hem har ej varit hemma hos länge en bild på ej färdiga pepparkakor kommer två bilder till det var allt från johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 14 december 2012 23:43

  hej idag vakna man halv sju ,åt frukost ,sen såg man julkalendern ,sen åkte man bussen till skolan , sen hade vi kärnämne

,sen baka jag ,hampus lussekatter , sen åt vi lunch , sen hade vi musikcafe , sen sluta jag skolan , var hemma ett litet tag sen åkte jag till väla , handla julklappar , sen gick vi till maxi jag och emil var på väla och maxi , sen gick jag hem och käka krabbeklor,sen gick jag till han , varit där ett tag , imorgon ska vi baka pepparkakor hos mormor , morfar det var allt från mig idag ska nog snart lägga mig vi hörs i morgon kram johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 13 december 2012 16:06

  hej idag i skolan såg vi lucia , sen fika vi med lussekatter , sen gick vi , tog på oss yterkläderna,gick ner till stadsteatern , sen såg vi teatern nils holgersson den var bra tyckte jag , sen gick vi till bussen , tog den tillbaka till skolan, sen var vi med barn och fritidsprogramet , sen åkte jag hem , då såg man julkaldern på svtplay, nu har jag varit hemma ett tag men ska nog ut och gå efter jag har käkat kvällsmat ska gå till maxi , panta burkar

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 21:08

   här sitter jag nere i snön på baksidan framför ett hus men ska sova nu så godnatt alla det kommer fler bilder i morgon på det jag lova hinner ej mer idag kommer mer i morgon vi hörs i morgon hejdå

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 21:05

  här är jag framför vårt hus.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2012 21:00

  här är jag framför grannarnas hus.

Ovido - Quiz & Flashcards