johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 februari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 27 februari 2016 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen gick vi till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen tog ett tåg till lund,sen åt på burgerking i lund,sen gick i lund,sen tog tåget till knutpunkten,sen tog bussen till affären i bjuv,sen gick inne,handla,sen betala,sen åkte jag,min kille med mamma,syrran hem,sen gick inne till min lägenhet,sen slängde soppor,sen gick inne till min lägenhet,börja på maten,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen diska,sen slängde soppor,sen gick inne i min lägenhet,sen såg melodifestivalen,sen såg film,sen gav katternamat,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards