johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 2 februari 2016 21:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen ringde jobb,sa att jag kommer senare,sen ringde läkare,sen vänta till 09.55 sen hon ringde upp,sen packa ner mackan,matlådan,yoggin i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till bilen,sen körde mamma mig till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog matlådan,mackan,yoggin,sen låste skåpet,sen la matlådan i kylen,sen åt frukost,drack kaffe,sen sätt kaffemuggen på bänken,sen tog hand om disken,sen hade möte med handledarna,sen  åt lunch,drack jucie,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen till berga läkarhus,sen åkte upp,sen betala läkarrbesöket,sen kolla dom,sen när jag var klar,sen körde pappa,hämta mig,sen körde vi hem,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar  förläggdags hade bra alla vi  hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards