johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 februari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 19 februari 2016 21:30

  Hej idag vakna jag halv sex,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen la ner mackan,färdigrätten,clemmentinen i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste dörren,sen gick till bilen,sen körde mamma mig till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,flisjacka,keps,skor,sen tog färdigrätten,mackan,clemmentinen,sen låste skåpet,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen fyllde kaffetermorsar,sen låste handlederna inne min mobil på kontoret,sen fyllde kaffetermorsar,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen gick en liten runda,sen hade möte med handledaren,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen fick min mobil,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen  gick resten av vägen till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gick inne till min lägenhet,lämna sakerna,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,åt bullarna,drack kaffe,sen såg film,sen gick ut i tvättsttugan,sen tvätta,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne i min lägenhet,hängde upp tvätten,sen gick inne till mina förädlrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards