johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 23 februari 2016 21:30

  Hej idag vakna jag 06,40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gav katternamat,sen ringde berga läkarhus,sen ringde dom upp,sen packa ner mackan,matlådan,färdigrätten,clemmentinen,la i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste dörren,sen gick till bilen,sen körde mamma mig till tåget,sen tog jag tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog matlådan,mackan,clemmentinen,färdigrätten,kaffemug
gen,sen låste skåpet,sen la matlådan,mackan,clemmentinen,färdigrätten i kylen,sen sätt kaffemuggen på bänken,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka bänken,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen åkte till berga läkarhus,kolla det med mitt vänstra ben,sen var jag klar,sen ringde till en arbetskompis,fråga om dom behövde min hjälp,sen tog bussen tillbaka till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen låste skåpet,sen moppa golvet,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen såg ullared,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards