johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 20 juni 2015 22:30

  Hej idag  vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick till tåget,sen åkte till helsingborg,sen landskrona,sen tog bussen till axels tivoli,sen gick vi där inne,sen tog bussen till korvkiosken,sen tog gula bussen till knutpunkten,sen tog gröna bussen till stattena,sen gick till fredrikstall,sen gick vi där inne,sen kolla,sen åt korv,sen gick,sen tog bussen till bjuv,sen gick jag hem,sen inne till mig,lämna hunden,sen gick inne till mina föräldrar,snacka,sen kom gästerna,sen åt vi,sen snacka,sen åkte dom hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards