johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 9 juni 2015 21:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner mackan,yoggin,färdigrätten,ipaden,sen tog väskan,sen körde mamma mig till tågstationen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,mackan,yoggin i kylen,sen la ipaden ilådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen torka borden,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick i stan med min kille,sen tog tåget till bjuvstation,sen gick hem,sen damtorka i min lägenhet,sen dammsuga i min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,sen åt kvällsmat,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen mata katterna,sen såg tv,sen sa godnatt till min pappa,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards