johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 18 juni 2015 22:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner mackan,ipaden,sen körde mamma mig till tåget,sen tog jag tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog mackan,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka där framme,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuv,sen gick resten av vägen hem,sen bädda sängen,sen tömde kattlådorna,sen fika,drack kaffe,sen damtorka,sen damsuga,sen sätt vi upp tältet,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards