johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Idag

Av johanna Karlsson Maltby - 31 oktober 2014 23:20

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner matlådan,mackan,yoggin,julmusten,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog min matlåda,macka,yoggin,julmusten,la i kullen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen hängde med en ner,torka borden,sen åkte vi upp till vårt cafe,sen låna en bok,sen drack varm choklad,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,en till,sen gick vi,byta om till våran vanliga kläder,skor,sen tog min väska,sen la ner matlådan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack jag,mamma kaffe,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg idol,sen såg film,sen hängde med min bror inne till tindra en katt vi passar,sen såg film,sen såg fortsättningen av idol,sen såg film,kolla bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon när det är ny månad hälsningar Johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards